:

Аб біяметрычных дакументах

Паважаныя грамадзяне Рэспублікі Беларусь!

 

1 верасня 2021 г. уступае ў сілу Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь «Аб біяметрычных дакументах», у адпаведнасці з якім будзе ажыццяўляцца выдача (біяметрычных) ідэнтыфікацыйных картак і біяметрычных пашпартоў.

Адначасова Пасольствам Рэспублікі Беларусь у Рэспубліцы Індыя працягнецца ажыццяўленне працэдур па:

выдачы (абмену) пашпарта для сталага пражывання за межамі Рэспублікі Беларусь;

абмене пашпарта грамадзяніну, які стала пражывае ў Рэспубліке Беларусь і выехаў за межы Рэспублікі Беларусь для часовага знаходжання (г.зн. пры наяўнасці ў пашпарце адзнакі аб рэгістрацыі па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь);

аднаразоваму падаўжэнню тэрміну дзеяння пашпарта грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, які пастаянна пражывае ў Рэспубліцы Беларусь.

Згодна з Указам стаўкі консульскага збору за выдачу (абмен) ідэнтыфікацыйнай карты складае 25 еўра, за выдачу (абмен) біяметрычнага пашпарта грамадзянам, якія не дасягнулі чатырнаццацігадовага ўзросту, — 40 еўра, iншым грамадзянам — 100 еўра.

Важна адзначыць, што, аднойчы атрымаўшы ідэнтыфікацыйную карту, грамадзянін губляе права ў далейшым атрымаць (вярнуць) небіяметрычны пашпарт дзеючага ўзору.

Біяметрычны пашпарт можа быць выдадзены толькі пры наяўнасці ідэнтыфікацыйнай карты альбо пры адначасовай падачы дакументаў на афармленне ідэнтыфікацыйнай карты і біяметрычнага пашпарта. Грамадзянін можа мець не больш за два біяметрычных пашпартоў.

 Грамадзянам, дакументаваным пашпартамі для сталага пражывання за межамі Беларусі (серыі РР) і якія стаяць на сталым консульскім уліку ў Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Рэспубліцы Індыя выдача ідэнтыфікацыйнай карты і біяметрычнага пашпарта ўпершыню будзе ажыццяўляцца ў нашай замежнай установе.

Грамадзянам, якiя не аформiлi пастаяннае пражыванне за межамі Рэспублікі Беларусь і дакументаваны пашпартамі «унутранай серыі» выдача ідэнтыфікацыйнай карты і біяметрычнага пашпарта ўпершыню будзе ажыццяўляцца падраздзяленнем па грамадзянству і міграцыі па месцы рэгістрацыі грамадзяніна па месцы жыхарства на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

Наступны абмен вышэйзгаданых дакументаў можа вырабляцца як замежнымі ўстановамі, так і органамі ўнутраных спраў без прывязкі да месца сталага пражывання грамадзяніна. Грамадзянін, які аформіў праз Пасольства сталае пражыванне за межамі Рэспублікі Беларусь пасля 1 верасня 2021 г., здымаецца з рэгістрацыйнага ўліку па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь на падставе апавяшчэння замежнай ўстановы, якое накіроўваецца ў абласное (г.Мінска) ўпраўленне па грамадзянстве і міграцыі па месцы апошняй рэгістрацыі.

Разам з тым, ва ўмовах існуючых абмежаванняў на ўезд у большасць замежных дзяржаў з прычыны складанай эпідэміялагічнай сітуацыі, даставіць неабходнае абсталяванне, ажыццявіць яго наладку і прыступіць да працы па зборы біяметрычных і персанальных дадзеных, а таксама прыёме дакументаў на афармленне біяметрычных дакументаў у Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Рэспубліцы Індыя з 1 верасня 2021 г. не ўяўляецца магчымым.

Гэтая праца будзе завершана ў бліжэйшы час, пра што вы будзеце праінфармаваны дадаткова.

Пасольства загадзя дзякуе за разуменне і просіць прабачэння за магчымыя нязручнасці.

Дыпмісіі Беларусі за мяжой

Усе дыпмісіі Сайт МЗС
Перайсці